میچکای آبی

خیال واژه سابق

میچکای آبی

خیال واژه سابق

Hello World

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ب.ظ

الان که دارم اینجا را برای اولین بار خط خطی می کنم اصلا مطمئن نیستم که آخرین بار هم نباشد. راستش، اسباب کشی کردن و به خانه ی جدید آمدن همیشه برایم سخت بوده. همیشه سخت دل کنده ام و الان هم با وجود تمام بلاهایی که بلاگفا سرم آورد، دل کندن بعد از ده سال برایم خیلی سخت است. بلاگفا خیلی وقت است خلوت شده و بلاگر به جای شلوغ احتیاج دارد. از اینها گذشته، امیدوارم دوستانی که در بلاگفا گم کردم را اینجا پیدا کنم. خلاصه که امیدوارم بیان بتواند مرا به خودش عادت دهد!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
میچکا. آبی

نظرات  (۳)

سلام. خوش اومدی :) منم خیلی وقت نیست که اینجام ولی جای خوبیه :)
دنبالت کردم :)
پاسخ:
مرسی :*
۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۱ شهـــ ـــرزاد
به به به ببین کی اینجااااست ^_^
به سلامتی عزیزم. خوش اومدی [چه صاب‌خونه طوری :دی]
ان‌شاءالله دیگه برنمی‌گردیم ؛)
پاسخ:
معلومه شما صابخونه ای :)
ایشالا :)))
سلام عزیزم ، منزل نو مبارک ... تو هم کچ کردی به بیان 
من میترسم بیام بیان و نتونم با فضای جدید راحت باشم 
خوبه ؟ راضی هستی؟
پاسخ:
سلام اپیزود جان ممنون. آره دیگه... بلاگفا با مسخره‌بازیاش همه کاربرا رو پروند!
راستش برای ماها که سالها به منوی ساده و ساختار بلاگفا خو گرفتیم اولش یکم احساس غریبی داره! 
ولی اصلش نوشتنه و با نوشته‌هات که پرش می‌کنی اینجا هم عین خونه‌ت میشه... یادت نره اگه اومدی بیان حتما آدرس جدیدتو برام بذار :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی